Обмін та повернення товару

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. 

У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару наші менеджери виходять з клієнтом на зв‘язок швидко та уточнюють причину повернення/обміну товару.

Дотримання прав споживачів - це обов’язкова умова роботи нашого сайту.

Повернення товару від покупця

Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

1. Товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);

2. Збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;

3. Пройшло меншн, ніж 14 днів з моменту отримання товару;

4. Є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.

Якщо недотримані умови повернення — магазин може відмовити у поверненні.

Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».

Для повернення товару менеджери узгоджують з покупцем спосіб зворотного доставлення товару. Ми пропонуємо покупцю повернути товар у нашій точці видачі або відправити його за допомогою поштової служби. Доставлення товару відбувається коштом покупця. Але, якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і тп), тоді ми компенсуємо клієнтові транспортні витрати. 

Також покупцеві необхідно написати лист про повернення товару, в якому повинні бути вказані причини.

Вимоги покупця повинні бути задоволені відразу, а при необхідності перевірки якості товару, що повертається — протягом 14 днів або за домовленістю.

При отриманні товару ми обов’язково перевіримо його комплектацію і наявність пошкоджень:

1. Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару магазин може відмовити покупцеві в поверненні. В такому випадку ми заповнюємо Акт прийняття-передачі, в якому описуємо товар і виявлені дефекти. Акт прийняття-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії видаються продавцеві і покупцеві, оригінал залишається у відділенні поштової служби.

2. Якщо товар візуально не має дефектів, необхідно прийняти його для більш детального огляду. При огляді товару складається Акт огляду товару та, якщо можливо, проводиться відео-фіксація цього процесу. Якщо детальний огляд товару виявив порушення правил експлуатації товару або його товарного вигляду, магазин може відмовити покупцеві в поверненні товару, паралельно відправивши йому копію акту огляду товару (наприклад, скан-копію на e-mail).

Складання і надання покупцеві копій Акту прийняття-передачі та Акту огляду товару може допомогти у врегулюванні спірних ситуацій.

Повернення грошових коштів покупцю

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться, виходячи з вартості товару на момент покупки.

Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повинні бути повернуті тим самим способом платнику. Для цього через особистий кабінет платіжної системи угоду потрібно скасувати і провести повернення коштів, або з розрахункового рахунку, на підставі заяви покупця, повернути гроші на розрахунковий рахунок платника. При наявній оплаті за товар, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом, вказаним ним в заяві. Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат магазину (платне зберігання, зворотне доставлення), тоді повернення грошових коштів може бути проведене за вирахуванням суми додаткових витрат продавця.

Для повернення грошових коштів за товар ми відправляємо покупцеві шаблон заяви на повернення грошових коштів на карту. Після отримання заповненого шаблону, виконуємо повернення коштів покупцю. У разі обміну на інший товар, фіксується модель і вартість нового відправленого товару в заяві на повернення.

Якщо повернення товару відбувається в нашому магазині, необхідно на місці заповнити заяву на повернення грошових коштів покупцеві та в той же день видати грошові кошти. Якщо повернути гроші в той же день немає можливості — потрібно провести виплату в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Квитанції про повернення коштів покупцю обов’язково зберігаються.

Гарантійний термін

Це період, протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту, заміни або повернення товару. Гарантійний термін повинен бути зазначений у гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару.

Товар додано до списку бажань
додано у порівняння